Bilder Vasaloppet 2015

Simen Østensen gjorde det bra i Vasan. Efter loppen kom han fram till mig och sa ”Yes, revansch”, men hänvisning till att jag lyckades vara före förra året. Trevlig och slagfärdig kille.

Simen Østensen gjorde det bra i Vasan. Efter loppen kom han fram till mig och sa "Yes, revansch", men hänvisning till att jag lyckades vara före förra året. Trevlig och slagfärdig kille.

Simen Østensen gjorde det bra i Vasan. Efter loppen kom han fram till mig och sa ”Yes, revansch”, men hänvisning till att jag lyckades vara före förra året. Trevlig och slagfärdig kille.

Simen Østensen gjorde det bra i Vasan. Efter loppen kom han fram till mig och sa ”Yes, revansch”, men hänvisning till att jag lyckades vara före förra året. Trevlig och slagfärdig kille.

Bokmärk permalänk.

Lämna ett svar