Simen Østensen gjorde det bra i Vasan. Efter loppen kom han fram till mig och sa ”Yes, revansch”, men hänvisning till att jag lyckades vara före förra året. Trevlig och slagfärdig kille.
Simen Østensen gjorde det bra i Vasan. Efter loppen kom han fram till mig och sa ”Yes, revansch”, men hänvisning till att jag lyckades vara före förra året. Trevlig och slagfärdig kille.




