Stakning i Trollhättan

20131119-133828.jpg

Ett varv stakning på 4:or på Alliansloppets bana i A2-tempo.

20131119-133839.jpg

Om Erik Wickström

Gillar konditionsträning.
Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

2 svar på Stakning i Trollhättan

  1. Andreas skriver:

    Hej! Synd att man inte visste att du var i stan.Hade gärna hängt med på en runda.Kanske kan bli en annan gång./Andreas.

Kommentarer är stängda.