Ett varv stakning på 4:or på Alliansloppets bana i A2-tempo.
Hej! Synd att man inte visste att du var i stan.Hade gärna hängt med på en runda.Kanske kan bli en annan gång./Andreas.
Jag får meddela i tid nästa gång! Kul att se banan utom tävlan för en gångs skull. Man missar mycket med nummerlapp på 🙂
Kommentarer är stängda.
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Skriv din e-post …
Prenumerera
Fortsätt läsa
Hej! Synd att man inte visste att du var i stan.Hade gärna hängt med på en runda.Kanske kan bli en annan gång./Andreas.
Jag får meddela i tid nästa gång! Kul att se banan utom tävlan för en gångs skull. Man missar mycket med nummerlapp på 🙂