Alla konditionsidrottare med självrespekt bör ha en ribbstol hemma. Igår hjälpte svärfar mig att sätta upp sin gamla ribbstol i min atletklubb hemma i källaren. Det känns bra inombords.
Sök i bloggen
Antal sidvisningar sedan juni 2010
- 9 532 411 hits
Etiketter
- 5000 m skierg
- borås skidskola
- borås skidstadion
- jonas colting
- kretsloppet
- lagom kondition
- martin josefsson
- mora-nisse
- olle häggdahl
- rickard bergengren
- rullskidor
- skidkurs borås
- skidskola borås
- skierg
- stakmaskin
- träning
- träning för vasaloppet
- träningsprogram vasaloppet
- ulricehamns if
- vasaloppet
- vasaloppscoach
- vasaloppsläger
- vasaloppsträning
- vasalöparen
- Wickström coaching










Shit vad fint och ha en sån hemma. Och en SkiErg… Tänk den som hade plats för det. Tror inte tjejen skulle bli allt för glad om jag dundrade upp nån av grejerna i lägenheten. Och inte jag heller för den delen 🙂
Snart roddklubbsklass på Atletklubben
Gött, jag har en jag med… Använder den vid tåhävningar, spänner fast en bänk i för att kunna köra brutal bench, sätter gummiband i för att köra rehabövningar för fotled.. Men sen tar övningarna och ideerna slut… Vad ska du köra för träning med ribbstolen? Tips mottages tacksamt! 😀
Jag funderar på det, att ha fått upp den är en bra start 🙂