Ribbstolen uppe

Alla konditionsidrottare med självrespekt bör ha en ribbstol hemma. Igår hjälpte svärfar mig att sätta upp sin gamla ribbstol i min atletklubb hemma i källaren. Det känns bra inombords.

Svärfar borrar i blåbetong

Svärfar borrar i blåbetong

Den hade legat i ett garage i många år och behövdes ses över lite grann innan vi satte upp den

Den hade legat i ett garage i många år och behövdes ses över lite grann innan vi satte upp den

Ribbstolen på plats i atletklubben. Vägg i vägg ligger vallatemplet, där även SkiErgen står.

Ribbstolen på plats i atletklubben. Vägg i vägg ligger vallatemplet, där även SkiErgen står.

Om Erik Wickström

Gillar konditionsträning.
Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

4 svar på Ribbstolen uppe

  1. Johan Brodin skriver:

    Shit vad fint och ha en sån hemma. Och en SkiErg… Tänk den som hade plats för det. Tror inte tjejen skulle bli allt för glad om jag dundrade upp nån av grejerna i lägenheten. Och inte jag heller för den delen 🙂

  2. Löwet skriver:

    Snart roddklubbsklass på Atletklubben

  3. Björn "Skejtarn" Lind skriver:

    Gött, jag har en jag med… Använder den vid tåhävningar, spänner fast en bänk i för att kunna köra brutal bench, sätter gummiband i för att köra rehabövningar för fotled.. Men sen tar övningarna och ideerna slut… Vad ska du köra för träning med ribbstolen? Tips mottages tacksamt! 😀

Kommentarer är stängda.