Läste just nya numret av Vasalöparen, intressant läsning som vanligt och bra reportage om Kalla! Imponerande styrka i gymet. Men har hon verkligen bara 3.57 som PB på 1000m Skierg? Det är ju en rätt dålig tid.
Tack!
Det var första gången hon körde det och de hade dessutom ett gummiband runt midjan på något sätt för att få det mer skidlikt. Vidare så har Vintersportcentrum satt en ”spärr” så man inte kan börja taget så högt upp.
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Klicka på loggan för roligare och bättre skidträning
Läste just nya numret av Vasalöparen, intressant läsning som vanligt och bra reportage om Kalla! Imponerande styrka i gymet. Men har hon verkligen bara 3.57 som PB på 1000m Skierg? Det är ju en rätt dålig tid.
Tack!
Det var första gången hon körde det och de hade dessutom ett gummiband runt midjan på något sätt för att få det mer skidlikt. Vidare så har Vintersportcentrum satt en ”spärr” så man inte kan börja taget så högt upp.