Idag har Ida och jag 14-års-dag. Midsommarafton 2003. Fantastiskt att just jag lyckades träffa världens bästa tjej.
Igår hade jag föreläsning och löplektion med ICAs IT-support i Borås. Vi höll till på regementet I15:s gamla löparbana. Perfekt ställe för ändamålet! Härligt gäng med mycket energi. Kul också att flera som var där aldrig tränade i vanliga fall. Förhoppningsvis har man inspirerat någon till konditionsträningens underbara värld.










Snyggt!!
/Cola
Bra sprungit igår. Nästan som Skoljoggen när du gick i trean.